Lelaman ini dicipta khas untuk para pelajar P5/P6 untuk mereka berkongsi pandangan, karangan, jurnal dan juga aktiviti-aktiviti yang diadakan sepanjang 2010/2011. Dengan adanya blog ini, semoga dapat meningkatkan lagi mutu dan minat khususnya dalam pengajaran Bahasa Melayu.

24 May 2011

Salam sejahtera murid-murid ku......

Diam tak diam, masa berlalu begitu pantas sekali. Dah...masuk minggu terakhir. Ujian SA1 pun baru juga berlalu. Alhamdulillah, awak semua lulus dengan cemerlang. Namun, awak harus ingat. Jangan terlalu yakin dan meninggi diri sebab ujian itu cuma dipermudahkan sekadar ingin merangsang awak untuk buat dengan lebih baik lagi pada masa hadapan. Jadi, teruskan berusaha dalam memperbaiki subjek melayu dan yang pasti subjek subjek lain juga. Syabas!

Di dalam ruang komen tersebut tuliskan jika awak telah mencapai matlamat awak atau tidak dan bagaimana awak ingin memperbaiki lagi pelajaran tersebut.

Cikgu Z

14 comments:

Hammirruddin Noor said...

Saya sebernarnya inginkan A* tetapi saya hanya mendapat A.Saya tidak berpuas hati dengan keputusan saya.Saya tidak tahu kenapa sejak ujian SA1 berlalu saya berasa tidak yakin untuk belajar.Saya akan cuba untuk memperbaiki markah saya.

$ITI H@ID@AH ! said...

Saya tidak mencapai matlamat saya ! Matlamat saya ialah untuk mencapai Markah penuh sperti sarah . Sama seperti subjek yang lain . Tetapi saya cuma mendapat dua lulus dan dua gagal . Saya harus Bekerja keras dan tidak berputus asa untuk belajar pelajaran-pelajaran yang saya lemah dengan , Dan saya harap PSLE saya dapat lulus dengan cemerlang ! :)

Azfar said...

Saya tidak mencapai matlamat saya kerana saya tidak mendapat A* untuk bahasa Melayu saya. Saya mesti membaca lebih buku Melayu untuk membaiki pelajaran saya.

Haneyy Sofeaa said...

saya sebernanya mahu mencabar SARAH tetapi tidak apa la tuhan sajalah yang tahu berapa kuat saya belajar untuk mencapai cita-citaku...'-' Saya berjanji kepada cikgu yang saya akan membuat cikgu bahagia selepas PSLE nanti ! saya janji saya akan CUBA mendapat A*!! saya cuba!

Tiaralisya said...

Saya pun tidak puas hati dengan markah saya.Saya hanya perlu 3 markah lagi untuk mendapatkan A*.Tetapi saya tidak akan putus asa.Saya akan bekerja keras untuk mendapatkan A* untuk PSLE untuk Bahasa Melayu.

Danish said...

Saya belum capai matlamat saya dan saya ingin belajar dari ibu dan cikgu.

Dian rocknrolla said...

saya ingin mendapatkan A* tetapi saya dapat A tetapi saya tetap bersyukur kerana dapat maintain di level A. sya pun gembira kerana sya dapat dinstinction untuk HMT. sya akan berkerja kerja ! hwaiting!

Muzakkir said...

saya tidak mendapat A atau A* untuk bahasa Melayu saya dan saya akan belajar di bulan june.

lovely said...

sata tidak mencapai matlamatsaya kerana saya ingatkan yang saya akan lulus semua peperiksaan saya tetapi saya gagal dalam metematik saya.saya janji dengan diri saya yang saya akan berkerja keras untuk lulus semua peperiksaan saya...

Mr.Graffiti said...

Walaupun saya telah mencapai matlamat saya,saya tahu bahawa saya boleh membuat lebih baik.Saya mesti meningkatkan pelajaran saya.

fiza said...

saya gembira kerana mendapat A untuk peperiksaan sa1 ini.namun saya tudak berpuas hati dengan ujian sa1 bahasa lain.lagi-lagi bahasa inggeris&sains markah saya turun.semalam,apabila saya memeberi bapa saya kertas ujian saya,bapa saya memarahi saya kerana dia tidak berpuas hati dengan ujian saya tetapi berpuas hati dengan ujian bahasa melayu saya.terima kasih cikgu kerana telah mengaja saya sehingga mendapat A.saya akan belajar bersungguh-sungguh sehingga mendapat A*.

Sarah Craves Pink!! said...

Secara jujur,saya tidak mencapai matlamat saya.Saya janji saya akan memperbaiki lagi karangan saya supaya dapat mencapai markah yang lagi bagus.Saya tidak puas hati dengan HMT saya kerana saya hanya perlu lagi 1 markah untuk mencapai destinction...:( Saya juga akan mempertingkatkan lagi diri saya dalam pelajaran-pelajaran saya yang lain kerana kali ini, saya telah mencapai markah yang tidak memuaskan.

Ain Naseeha said...

Saya tidak pasti jika saya sudah mencapai matlamat saya kerana saya belum mendapat A* seperti Sarah dan Syafiqah.Sekarang,saya akan belajar sesungguhnya untuk mendapat A* untuk Bahasa Melayu dan Inggris.Lain cuma A sahaja.

Syafiqah said...

Saya sungguh gembira dengan markah bahasa melayu saya sahaja..yaNG LAIN OKAY-OKAY..Saya hanya gembira tetapi tidak berpuas hati.kalau hendak mengikut hati saya itu yang tidak berpuas hati,saya akan terus belajar dengan keras untuk mencapai impian saya..begitu juga untuk subjek yang lain.
Saya akan mendapati markah yang lulus serta cemerlang..Untuk Bahasa Melayu saya akan terus mendapati A*...

Post a Comment