Lelaman ini dicipta khas untuk para pelajar P5/P6 untuk mereka berkongsi pandangan, karangan, jurnal dan juga aktiviti-aktiviti yang diadakan sepanjang 2010/2011. Dengan adanya blog ini, semoga dapat meningkatkan lagi mutu dan minat khususnya dalam pengajaran Bahasa Melayu.

21 March 2010

Berlalunya Penggal 1, Bermulanya Penggal 2

Setelah 10 minggu, kita akhirkan penggal 1 ini dengan kesyukuran. Cikgu berharap semua pelajar cikgu telah beroleh banyak ilmu dan pengalaman dalam pembelajaran bahasa Melayu di ECPS. Keputusan ujian diagnostik juga telah kamu terima. Dengan itu, Cikgu ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan syabas kepada beberapa orang pelajar yang telah menunjukkan prestasi yang memuaskan sejauh ini: Farhana, Fiza, Hammi dan Syafiee kerana memperolehi Gred A. Tidak lupa juga kepada Hannah. Walaupun tidak beberapa fasih dalam bahasa Melayu, tetapi dengan usaha yang gigih, Alhamdulillah kamu lulus. Tahniah dan teruskan dengan usaha ini. Kepada yang kurang berjaya, jangan mudah putus asa. Berikan tumpuan dan fokus yang lebih. Masih ada masa lagi untuk perbaiki kelemahan kamu. Gunakanlah masa itu dengan sebaik-baiknya. Jangan banyak main-main k!


Sehingga kita bertemu lagi di lain masa dalam ruang siber ini.

Salam sayang, Cikgu Z :))

10 comments:

HANEYY SOFEAA,, !! said...

Then im not good larh!!!hish..geramnye!!! CeH!taklah main je & i oso want to say Congratz 2 All the students who pass especially FARHANNAH!!!

Nurshazul Fiza Bte Zulkeplee said...

terimah kasih!tetapi Hanie lebih bagus daripada saya.saya hendak ucapkan syabas kepada sesiapa yang lulus dalam ujian.pada sesiapa yang gagal CUBA jangan putus asa!

$ITI H@ID@AH ! said...

Saya pun nk congratz budak2 yang pass tidak apa kalau budak2 yang failed ngan just passed kalau kena pukul padan muka sapa suruh tidak belajar sungguh2 itulah lain kali belajar jangan tahu nak main je k

maziela said...

saya mahu congratz buda2 yg pass dan tidak apa2 untuk orang yg gagal k.saya akan cuba lagi keras untuk ujian yg akan datang

shahidah said...

budak-budak yang pass taniah kerana mereka belajar bersungguh sugguh

Muzakkir said...

budak-budak yang pass taniah kerana mereka belajar bersungguh sugguh.saya juga mahu congratz buda2 yg pass dan tidak apa2 untuk orang yg gagal k.

Muzakkir said...

budak-budak yang pass taniah kerana mereka belajar bersungguh sugguh.saya mahu congratz buda2 yg pass dan tidak apa2 untuk orang yg gagal k.

NURSHAZULFIZA said...

congrats 2 hannah kerana dapat lulus dalam peperiksaannya!SYABAS!

hammirruddin noor said...

terimah kasih cikgu!Sebenarnya saya ingin mendapat gred A*.Tetapi saya tidak berputusasa,saya akan bekerja dengan lebih keras lagi.

Sarah Craves Pink!! said...

CoNgRaTz KePaDa BuDaK2 yAnG mErAiH A uNtUk CA1 DaN kEpAdA yAnG tIdAk,BeLaJaR lAh DeNgAn LeBiH gIgIh LaGi SuPaYa DaPaT mEmBaNgGaKaN oRaNg UnTuK pEpErIkSaAn YaNg AkAn DaTaNg...:)

Post a Comment