Lelaman ini dicipta khas untuk para pelajar P5/P6 untuk mereka berkongsi pandangan, karangan, jurnal dan juga aktiviti-aktiviti yang diadakan sepanjang 2010/2011. Dengan adanya blog ini, semoga dapat meningkatkan lagi mutu dan minat khususnya dalam pengajaran Bahasa Melayu.

25 May 2010

Salam sejahtera murid-murid,


Peperiksaan baru berakhir dan di kesempatan ini cikgu ingin mengucapkan syabas kepada murid-murid yang berjaya. Kepada yang kurang berjaya, jangan cepat putus asa. Gunakanlah cuti penggal ini untuk mengulangkaji. Jangan asyik ingat nak enjoy je k!

Pada jurnal kali ini, cikgu ingin kamu tuliskan perasaan kamu mengenai keputusan peperiksaan dan bagaimanakah kamu ingin mempertingkatkan lagi dalam mata pelajaran tersebut. Cuba gunakan bahasa yang baik dalam entri awak ini.

17 comments:

lovely said...

terima kasih cikgu untuk mengajar saya.saya akan cuba berjaya untuk peperiksaan yang akan datang:)

HANEYY SOFEAA,, !! said...

Cikgu saya rasa bangga dengan diri saya kerana saya dapat nombor tiga di dalam kelas! dan syabas kepada Hammiruddin dan Farhanah! mereka dapat 'A' untuk bahasa melayu! dan yang lain SYABAS! kerana kamu semua telah berjaya dalam peperiksaan!

$ITI H@ID@AH ! said...

kali ni saya sangat sedih dan tidak tahu kenapa saya mendapati B untuknya selalu saya dapat A tapi tidak tahu pula asal boleh dapat B..saya rasa saya mahu belajar bersungguh2 dan saya harap saya dapat pass PLSE saya next year... SERAM SEH NEXT YEAR!!!....seram sangat2....hehehehe...

gLaMoLiOuS LoVeSyOuh! said...

Saya sangat kecawa kerana saya gagal bahasa melayu saya,saya hendak belajar baik untuk SA1 saya takut sangat unuk PSLE tahun depan:DDD

Muzakkir said...

Dia kata dia dapat nombor tiga di kelasnya.Dia pun bercakap kepada Hammiruddin dan Farhanah syabas.

frankyUdin@hotmail.com said...

Saya tidak puas hati dengan keputusan subjek math sayatetapa,saya gembira kerana
saya dapat ke empat dalam kelas.Saya akan cuba bekerja lebih keras.

maziela said...

saya berasa sedih kerana saya telah gagal peperiksaan saya tidak akan putus asa

Muzakkir said...

Saya dapat nombor enam belas di kelas saya.Saya bercakap kepada Hammiruddin dan Farhanah syabas.

Aidil said...

Saya tidak berpuashati dengan peperiksaan saya.Saya akan mencuba lagi dengan membaca dan buat kerja yang boleh meluluskan peperiksaan saya! :D

Amirul said...
This comment has been removed by the author.
Nur Qamariah said...

Saya mahu mengulangkaji di bulan May ini.Saya mahu ibu saya memberi galakkan kepada saya.Bila di dalam peperiksaan,saya berasa takut dan segan tetapi yang saya tidak disukai ialah perut saya macam ada kupu-kupu di dalamnya.

Farhanah Maslan said...

Dear cikgu,,,, saya sungguh berterima kasih kerana cikgu mengajar saya hingga mendapat Grade AAA Kalau cikgu nak tau kisah yang sebenar ,,,, saya sangat menyayangi cikguu
TERIMA KASIH CIKGU!!!!!

z said...

Terima kasih kepada semua yang telah memberikan komen. Saya juga bangga dengan semangat tidak putus asa awak. Macam ni lah murid cikgu Z. Hehehe. InsyaAllah pada kali ini, cikgu tidak akan mengambil cuti sakit supaya awak semua akan lebih fokus pada masa akan datang. Setelah membaca komen-komen awak ni, jangan setakat di mulut sahaja, buktikan awak boleh lulus peperiksaan nanti dengan cemerlang. farhanah => saya pun sayang awak juga k! hahahaha

Amirul said...

Saya gagal dalam peperiksaan.Saya harus belajar dan mengulangkaji di sekolah.Saya harus belajar bersungguh-sungguh di sekolah!:)

$ITI H@ID@AH ! said...

Hehehehe...Terima kasih cikgu tapi kalau cikgu kene cuti juga boleh...tapi jangan lama2 la k...heheheh

Farhanah Maslan said...

Apabila saya menghadapi kertas itu hati saya BEDEBAR-DEBAR..Mula-mula saya rasa macam hati saya hendak meleto0p tetapi saya cuma menghadapi aje dan membuat nya seperti biasa!!!

YOYOYO HAIKAL IS HERE said...

SAYA TIDAK PUAS HATI DALM UJIAN SAYA KERANA SAYA TIDAK DAPAT MARKAH TINGGI SEPERTI FARHANAH

Post a Comment