Lelaman ini dicipta khas untuk para pelajar P5/P6 untuk mereka berkongsi pandangan, karangan, jurnal dan juga aktiviti-aktiviti yang diadakan sepanjang 2010/2011. Dengan adanya blog ini, semoga dapat meningkatkan lagi mutu dan minat khususnya dalam pengajaran Bahasa Melayu.

25 May 2010

Sentosa Syiok!




A'kum murid-murid,

Saya pasti awak semua ternanti-nanti gambar yang dipetik semasa Learning Journey ke Sentosa bukan? Terutama sekali Aidil...hehe. Lihatlah sepuas-puasnya. Saya harap banyak perkara yang telah awak pelajari semasa di sana. Walaupun dengan cuaca yang panas terik dan peluh yang tidak henti-henti, keseronokannya tetap dirasai. Berkongsilah pengalaman kamu dan berikan satu perkara yang kamu suka atau tidak suka tentang Learning Journey ke Sentosa.

12 comments:

$ITI H@ID@AH ! said...

waalaikummussalam cikgu.
betul kata cikgu aidil memang tak tahu sabar nk tengok gambar famous dia kan...hehehe main main je..pengalaman saya saya paling suka yang kita masuk ke tempat macam show gitu dengan saya tak suka bila kita ada banyak perjalanan sampai kaki saya cram tau cikgu...sampai rumah je saya suruh kakak saya picitkan kaki..hehehe...da terlalu sakit.....

Nur Qamariah said...

Waalaikummusassalam.Cikgu dan sahabatku,saya suka bila kite masuk kke dalam four tradisi company.Ada patung bergerak takut saye.Saya tidak suka bila murid-murid bising di situ.

Aidil said...

Waalaikummusassalam cikgu,ish ish ish..banyaknye gambar saye cheyy ...main main sahaje..Saya suka pergi ke semua sentosa kerana iah sangat menarik untuk berjalan-jalan bersama keluarga dan kawan-kawan.Saya do'a kan kita semua akan pergi ke situ lagi! :D

Nur Qamariah said...

Ape pendapat kamu semua?

lovely said...

waalaikummussalam cikgu, mameng betul say apa Aidil cakap banyak juga gambar dia kat dalam gambar itu......hahahahahahahah.syoik juga pergi ke SENTOSA saya mahu cuba pergi sana lagi!!!cikgu apa say kita tak dapat pergi ke Unevercity studio:(tak pe lah nanti satu hari keta boleh pergi ke sana :D

frankyUdin@hotmail.com said...

Saya suka melihat Merlion di Sentosa itu dan saya tidak suka kepada murid lelaki yang
nakal dan bising seperti Mazal

HAIKAL said...

SAYA SUKA MELIHAT MERLION YANG TERBESAR DAN SEMASA TIBA SAYA RASA MABUK.CIKGU CAKAP KITA BOLEH PERGI UNIVERSAL STUDIO

z said...

Hahahaha! Bukan awak seorang. Saya pun ingatkan boleh pergi ke Universal Studio. Tidak mengapalah,mungkin di lain kesempatan.

mazal said...

saya suka pergi sentosa seven eliven kerana ketah boleh rehat di situ dan saya tak suka pergi jalan jalan sangat haus dan capek dan ketah harus jalan 4hr sangat loso la......

sexy star said...

cikgu!!! best kite deket sentosa kan banyak jenis yang kite boleh lihat kan cikgu kan. saya suke pergi ke sentosa k lah itu sahaja daripada saya k bye!!!!!!!

indiependant said...

cikgu saya tidak pergi ke sentosa

DianZ said...

saya suke sentosa tapi cheese fries dan milo ais die mahal tau..

Post a Comment