Lelaman ini dicipta khas untuk para pelajar P5/P6 untuk mereka berkongsi pandangan, karangan, jurnal dan juga aktiviti-aktiviti yang diadakan sepanjang 2010/2011. Dengan adanya blog ini, semoga dapat meningkatkan lagi mutu dan minat khususnya dalam pengajaran Bahasa Melayu.

05 January 2011

Bagai Isi Dengan Kuku

A'kum murid-murid,

Pagi ini, cikgu baharu sahaja mendapat tahu murid-murid yang akan saya ajar pada tahun ini. Apakan daya, hanya sebahagian sahaja daripada murid-murid cikgu yang lalu yang akan menyertai kelas cikgu. Walaubagaimanapun, janganlah bersedih. Kita masih boleh bertemu di sekolah. hehe. Yang penting, awak fokus dalam pelajaran tidak kira mana-mana guru yang mengajar.

Kepada murid-murid yang baharu mengikuti kelas saya ini, harapan saya begitu juga...supaya awak membuat yang lebih baik daripada yang lalu. Bersamalah kita menempuh cabaran ini dengan tenang tetapi pada masa yang sama, kita masih boleh berseronok di dalam kelas. hehe!

Cikgu Z

2 comments:

frankyUdin@hotmail.com said...

Baru cuti 2010 bulan december saya da rindu.Saya nak masuk Ping Yi sec la cikgu.Dekat tak paya bangun siang-siang

Nur Qamariah said...

Rindu sangat!! sangat!!Kalau saya pergi ke sekolah menengah,saya hendak pergi ke Ngee Ann.Insyaallah

Post a Comment