Lelaman ini dicipta khas untuk para pelajar P5/P6 untuk mereka berkongsi pandangan, karangan, jurnal dan juga aktiviti-aktiviti yang diadakan sepanjang 2010/2011. Dengan adanya blog ini, semoga dapat meningkatkan lagi mutu dan minat khususnya dalam pengajaran Bahasa Melayu.

02 June 2010

Hello murid-murid ku,

Sudah puas berseronok semasa perkhemahan awak? Tentu ada kejadian yang melucukan, menyedihkan atau menakutkan bukan? Ceritalah. Cikgu pun ingin tahu juga. Farhanah pula, bagus keadaan di Australia? Saya teringin juga ingin ke sana tetapi belum ada peluang lagi. InsyaAllah. Cikgu harap, pengalaman-pengalaman awak ini dapat dijadikan pengajaran tentang pentingnya sahabat, kehidupan dan sebagainya.

Di kesempatan ini, sekali lagi cg ingin mengucapkan selamat bercuti. Mingggu hadapan cikgu akan berangkat ke Bintan. Awak pula tidak pergi ke mana-mana? Seronok-seronok juga tau! tetapi jangan lupa membuat tugasan lead.com dan jurnal anda di blog ini.

Salam manis,
Cikgu Z

13 comments:

Muzakkir said...

Seronok Cikgu!perkhemahan sungguh seronok!Semasa perkhemahan,M.R Wong mengajar kami bermacam mana hendak membuat khemah sendiri.Selepas itu,ada dua orang lelaki Pinyi bernama Adenan dan Awal.Kami semuamesti bermain akviti ulat bulu dan yang lain-lain.Itulah cerita saya,Muzakkir.

Nur Qamariah said...

Seronok Cikgu!M.R Wong mengajar kami macam mana hendak membuat khemah sendiri.Malam kedua itu begitu sejuk dan ade yang tidak boleh tidur.Saya suka bila kumpulan saya berlakon di pentas.

Farhanah Maslan said...

Di Perth sungguh seronok tetapi,pada hari petama,,sya jatuh sakit kerana cuaca di sana amat sejuk,,BRRRR!!!!! haha,,Saya suka melawati negeri itu dan saya juga membuat banyak kawan di sekolah Rostrata Primary.. BYE CIKGU Z..

lovely said...

insyaallah cikgu boleh pergi ke AUSTRALIA, saya pun hendak pergi ke sana ,tak pe lah lainkalih saya boleh pergi ke sana insyaalah saya pu n boleh pergi ke sana .cuma apabilah
saya di camp sangat SERONOK sekali kerana kami boleh mencoba semua permainan s yang saya belum cuba!!!!!

frankyUdin@hotmail.com said...

Tidak seronok sangatlah cikgu.Makanan di situ penuh dengan sayur.Saya tak suka sayur!!!!!!!!!!!!!!!!

HAikal said...

Tidak seronok kerana saya tidak dapat pergi tetapi saya dengar yang haari hujan mereka semua lari ke canteen

z said...

Ok lah tu. Sekurang-kurangnya awak dapat pengalaman dan menimba ilmu pengetahuan. Hammi, kalau hendak tahu saya lagi tidak suka makan sayur. hahaha.

maziela said...

seronok cikgu!!!!mr wong menajar kita macam mana membuat khemah....malam kedua saya tidak boleh tidur kerana kumpulan 6 sangat bising..bye!!!!!!!!!!!!

maziela said...

seronok gikgu.....mr wong menajar kita membuat khemah...malam kedua saya tidak boleh tidur kerana kumpulan 6 sangat bising....bye

sexy star said...

best cikgu !! mr wong mengajar kite semua membuat kehmah sendiri malam ke satu dan malam kedua saya tidak boleh tidur kerana malam ke satu kita semua tidur di hall kerana hujan tapi malam kedua kita tidur di khemah tapi kita buka langsirnya tetepi panas!!!!!!!!!!!!!!!bosan saya tapi best juga makanan di situ

Nurshazul Fiza Bte Zulkeplee said...

tidak seronoklah!pada saya pergi ke sekolah lagi seronok kerana di sekolah saya boleh berjumpa dengan kawan-kawan saya.kalau di rumah sya tidak ada kawan untuk bermain bersama saya.kalau bersama adik-beradik tidak seronok.pada saya bermain bersama kawan lagi seronk!

Nurshazul Fiza Bte Zulkeplee said...

seronok*

indiependant said...

seronok kerana selalunya saya kena membuat kerja-kerja tapi masa itu saya boleh rehat

Post a Comment