Lelaman ini dicipta khas untuk para pelajar P5/P6 untuk mereka berkongsi pandangan, karangan, jurnal dan juga aktiviti-aktiviti yang diadakan sepanjang 2010/2011. Dengan adanya blog ini, semoga dapat meningkatkan lagi mutu dan minat khususnya dalam pengajaran Bahasa Melayu.

20 July 2010

Pertunjukan NE




Saya pasti awak semua terhibur dengan pertunjukan tersebut lebih-lebih lagi dengan bunga apinya walaupun tidak berapa jelas, debaran tetap dirasai. Rasa tersentuh juga sewaktu menyanyikan lagu kebangsaan Singapura beramai-ramai. Saya harap awak pelajari sesuatu daripada pertunjukan ini.

13 comments:

BOI FUNKY said...

muke hannah apasal banyak cikgu?

Nur Qamariah said...

Best!Saya rasa saya hendak pergi ke situ.

Amirul said...

Saya rasa saya hendak pergi situ.Saya mahu tengok bunga api.

BOI FUNKY said...

nasib baik lah tak hujan kalau tak cancel

$ITI H@ID@AH ! said...

saya pun hendak pergi ke sana lagi !!!

lovely said...

hahaha....cikgu asal tak letak gambar Hannah yang malam.....saya suka di sana... saya hendak ke sana lagi

dhiyaa said...

saya suka angkatan udara saya mahu pergi ke sana lagi untuk menonton angkatan udara

sexystar said...

best seh !!!!!!!!!!!!! saye harap saye dapat pergti lagi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

$ITI H@ID@AH ! said...

best seh saya harap saya dapat pergi ke sana lagi!

maziela said...

best kat sana saya harap saya dapat pergi ke sana lagi

Nurshazulfiza said...

tentulah seronok!saya bangga dengan singapura.singapura adalah negara saya.saya tidak akan pernah lupakan SINGAPURA!

Muzakkir said...

Saya rasa saya hendak pergi situ.Saya mahu tengok bunga api.

syazwan said...

Di sana ada ramai orang dan saya rasa seronok. Saya mahu pergi ke sana lagi.

Post a Comment